Goedkoper dan in de winkel

Gratis bedenktermijn van 365 dagen op je lenzen

Ben je van gedachten veranderd? Geen probleem!

Heb je lenzen bij ons gekocht maar zijn het niet de juiste lenzen? Heb je de verkeerde sterkte besteld of is je sterkte veranderd? Of ben je gewoon van gedachten veranderd over de lenzen die je hebt gekocht? Wat de reden ook is, bij ons heb je altijd een bedenktermijn van 365 dagen op je contactlenzen.


Zolang de contactlenzen ongeopend zijn en - indien redelijkerwijs mogelijk - in de originele verpakking zitten, kun je het binnen 365 dagen na ontvangst van je bestelling naar ons terugsturen. Dankzij deze garantie kun je met een gerust gevoel bij ons bestellen. Want wij geven altijd je geld terug mocht je een verkeerd product hebben besteld.

Een product retourneren
  1. Je ontvangt een retournummer en een retourlabel.  

  2. Plaats de producten die je wilt retourneren in de verpakking, samen met de originele documenten die je bij de producten ontvangen hebt. Zorg ervoor dat de verpakking goed gesloten is en dat de inhoud niet kan beschadigen tijdens de verzending.  

  3. Plak het retourlabel op de buitenkant van het pakket, over de oude bezorglabels.  

  4. Breng het pakket naar de dichtstbijzijnde UPS Access Point-locatie.  

  5. Je ontvangt een bevestigingsmail zodra je retourzending is voltooid en je terugbetaling is verwerkt.  

  6. Bewaar voor de zekerheid een bewijs van verzending. Dit zorgt ervoor dat we je kunnen helpen mocht er iets verkeerd gaan. 

  7. Wij betalen het bedrag van de product(en) terug op het betaalmiddel van de oorspronkelijke transactie. Dit gebeurt normaal gesproken binnen 15 werkdagen na ontvangst van de retourzending. 

Neem contact met ons op

Als je vragen hebt over onze bedenktermijn van 365 dagen dan kun je natuurlijk contact met ons opnemen. Onze klantendienst beantwoordt graag al je vragen over lenzen en oogzorgproducten. Je kunt ons bellen op 0800 72171 of een e-mail sturen naar service@visiondirect.be. Wij zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 uur tot 19.00 uur.

365 dagen bedenktermijn: je vragen beantwoord

Om het volledige aankoopbedrag terug te betalen, moeten we zeker weten dat het product in de originele verpakking zit. Mocht de originele verpakking ontbreken of beschadigd zijn dan kunnen wij daarvoor waardevermindering in rekening brengen. De verpakking moet eruitzien zoals je het product gekregen hebt. Simpel gezegd: het product moet er zo uitzien dat je zelf tevreden zou zijn als je het in die staat zou ontvangen.

  1. Je ontvangt een retournummer en een retourlabel.  
  2. Plaats de producten die je wilt retourneren in de verpakking, samen met de originele documenten die je bij de producten ontvangen hebt. Zorg ervoor dat de verpakking goed gesloten is en dat de inhoud niet kan beschadigen tijdens de verzending.  
  3. Plak het retourlabel op de buitenkant van het pakket, over de oude bezorglabels.  
  4. Breng het pakket naar de dichtstbijzijnde UPS Access Point-locatie.  
  5. Je ontvangt een bevestigingsmail zodra je retourzending is voltooid en je terugbetaling is verwerkt.  
  6. Bewaar voor de zekerheid een bewijs van verzending. Dit zorgt ervoor dat we je kunnen helpen mocht er iets verkeerd gaan. 
  7. Wij betalen het bedrag van de product(en) terug op het betaalmiddel van de oorspronkelijke transactie. Dit gebeurt normaal gesproken binnen 15 werkdagen na ontvangst van de retourzending

Als je lenzen hebt ontvangen die beschadigd zijn, er niet goed uitzien of niet goed aanvoelen, dan kun je gebruikmaken van onze gratis vervangingsgarantie. Je krijgt dan een nieuwe verpakking lenzen opgestuurd.

Dat is heel simpel: we willen dat je met een gerust hart lenzen kunt bestellen. We doen er daarom er alles aan om het online bestellen van contactlenzen zo makkelijk en probleemloos mogelijk te maken!

Er zijn verschillende redenen waarom je andere lenzen wilt gaan dragen. Zo kan je sterkte bijvoorbeeld veranderd zijn, of je bent overgestapt van bijvoorbeeld maandlenzen naar daglenzen.

Zodra we de lenzen ontvangen, maken we het geld naar je over. Terugbetaling duurt doorgaans vijf werkdagen, afhankelijk van je bank. Terugbetalingen naar PayPal kunnen langer duren.

BETAALMOGELIJKHEDEN