Bestel je meerdere keren per jaar lenzen? Dan is het wellicht handiger om in één keer een voorraad voor een jaar in te slaan. Waarom? Als je bij ons voor meer dan € 69 bestelt, is de bezorging helemaal gratis. Maar er zijn natuurlijk nog meer redenen waarom het handig is om een jaarvoorraad lenzen te kopen. Lees verder om te kijken welke vier redenen dit zijn.
Vier redenen om een jaarvoorraad lenzen te bestellen
Meer bestellen = meer besparen
Bij Vision Direct streven we ernaar om je te helpen om geld te besparen. Kijk bijvoorbeeld maar eens op de pagina met alle kortingscodes die we hebben. Op deze pagina vind je alle kortingen om nog goedkoper lenzen online te bestellen.
En dat is niet alles. Dankzij onze gratis vervangingsgarantie weet je namelijk zeker dat je een nieuw product krijgt opgestuurd (of geld terug) als je een bestelling krijgt die niet in orde is. We willen natuurlijk dat je 100% tevreden bent over je aankoop. En wil je een keer andere lenzen proberen, zoals bijvoorbeeld daglenzen? Bestel dan GRATIS everclear ADM proeflenzen, onze bestverkochte, hydraterende en betaalbare daglens.
Geen last-minute paniek
Je wilt nieuwe lenzen in doen, je opent het doosje met contactlenzen en tot je schrik zie je dat er geen lenzen meer in zitten! Je gaat overal in huis op zoek om te kijken of je nog ergens een doosje lenzen hebt liggen, maar helaas... Geen paniek, dit is iedere lenzendrager wel eens overkomen! Om dit soort situaties te voorkomen is het handig om ervoor te zorgen dat je altijd een voorraad lenzen in huis hebt. Op die manier weet je zeker dat je nooit meer gestresst op zoek hoeft naar een doosje lenzen. Dus of je nu alleen lenzen draagt bij het sporten of tijdens het uitvoeren van een hobby, als je een jaarvoorraad lenzen in huis hebt weet je zeker dat je nooit meer zonder lenzen zit!
Draag je alleen af en toe lenzen en wissel je de lenzen af met een bril? Dan zijn daglenzen heel handig. Met daglenzen gebruik je elke dag een nieuw setje lenzen. 's Avonds gooi je de lenzen weg en de volgende keer pak je weer een nieuw, schoon setje lenzen. Heel handig dus als je niet altijd lenzen draagt! Draag je liever maandlenzen? Dan heb je natuurlijk ook lenzenvloeistof nodig. Onze opticien raadt dan everclear REFRESH All In One Solution aan. Deze lenzenvloeistof is geschikt voor alle soorten zachte contactlenzen, inclusief silicone hydrogel lenzen.
Vriendelijk voor het milieu
Vision Direct staat bekend om de supersnelle bezorging. Vanuit ons magazijn in Amsterdam sturen we je bestelling zo snel en zo goedkoop mogelijk op. Maar ondanks dat zorgen transportkilometers helaas voor een grotere ecologische voetafdruk. Ook daarom raden we aan om in bulk te bestellen. Des te meer je bestelt, des te minder leveringen we hoeven te doen. Ook wordt er op die manier minder verpakkingsmateriaal gebruikt om je lenzen in te versturen.
Wij proberen zo milieuvriendelijk mogelijk te werken. We werken daarom met digitale pakbonnen, dit bespaart jaarlijks enkele tonnen papier. Een andere manier om zo duurzaam mogelijk lenzen te dragen is door de kartonnen doosjes waarin de lenzen zitten en de doos waarin je de lenzen thuisbezorgd krijgt naar het oud papier te brengen. Ook is het belangrijk om je lenzen niet in de wc te gooien of door de gootsteen te spoelen!
Een bedenktermijn van 365 dagen
Misschien denk je nu: maar wat als ik een jaarvoorraad lenzen bestel en mijn sterkte verandert gedurende het jaar? Of als ik binnenkort een ander merk wil gaan proberen? Geen probleem! Bij Vision Direct heb je een bedenktermijn van 365 dagen op je lenzen. Je hebt dus een jaar lang de mogelijkheid om je lenzen (ongeopend en in de oorspronkelijke verpakking) terug te sturen. We betalen je dan het bedrag voor de lenzen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht.
Het is heel eenvoudig om je lenzen te retourneren:
Je kunt het retourproces starten door contact op te nemen met onze klantendienst via service@visiondirect.be. Vermeld je voor- en achternaam, bestelnummer, bezorgadres en welke producten je wilt retourneren. Je kunt ook contact met ons opnemen via 0800 72171.
Je ontvangt daarna een retournummer en een retourlabel. Plaats de producten die je wilt retourneren in de verpakking, samen met de originele documenten die je bij de producten ontvangen hebt. Zorg ervoor dat de verpakking goed gesloten is en dat de inhoud niet kan beschadigen tijdens de verzending. Plak het retourlabel op de buitenkant van het pakket, over de oude bezorglabels. Breng het pakket naar de dichtstbijzijnde UPS Access Point-locatie. Je ontvangt een bevestigingsmail zodra je retourzending is voltooid en je terugbetaling is verwerkt.